Nikon D5200❤️❤️

Den här fina systemkameran fick jag av min älskling! Och tillbehör som väskan,en lins, minneskort,rengörinskit och sådant! Har redan invigt den med massvis med bilder! Den var verkligen toppen!

Det går inte jämföra med en vanlig kamera eller mobilkamera, sjukt klara och fina bilder det blir! Lite längre fram lägger jag ut lite bilder jag tagit med den, ska köpa en dator snart först där jag kan lägga in bilderna!:)

Min lilla Musse blir mest modell här hemma! Hihi! 

Ne ska vila nu igen orkar inte blogga så mycket är sjukskriven idag med! 

Ha en fin måndag! 




Min vardag | |
#1 - - Linnea:

Usch o fy för att du är sjuk :(. Jag kände på lunchen idag på jobbet att min hals börjar svullna...ah, bara att slänga i sig te o halstabletter. Krya på dig 💕

Vilken snygg kamera det blev, jättefin :).

Jodå, jobbar o sliter för fullt... Tidig sänggång blir det ikväll med :-(.
Kramis

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotografi:

VAD KUL!! Så glad för din skull, då blir det mer bilder i bloggen! :D

#3 - - emelie andersson:

åhåhåhåhåh vad roligt :D <3

Upp